Wednesday, February 6, 2008

Am nevoie de un fotograf/Photographer needed

This post is exclusively intended for Romanian readers and will be written only in Romanian.(If you're dieing to now, i need a photographer to shoot some photos).

Salutare tuturor. Am nevoie de un fotograf amator, pasionat, care doreste sa-si imbunatateasca portofoliul. Am nevoie de cateva poze noi pentru book, pentru a fi trimise in Asia unor agentii de modeling. Sunt din Bucuresti. Am la dispozitie si un Canon 30d + 28-135mm daca vreti sa testati asa ceva. Voi veni cu haine si laptop pentru a analiza si comenta pozele. Vom incerca diferite locatii din bucuresti, vom cauta locuri cu lumina si umbre bune, poate si un loc unde sa fac cateva poze in blugi si bustu gol. Amandoi avem de castigat, tu iti faci sau iti imbunatatesti portofoliul, castigi experienta(iti voi mai da sfaturi ce faceau si alti fotografi de la shootingurile care le-am facut) iar eu ma aleg cu poze noi. Astept propuneri pe mail: dumalexandru@gmail.com